måndag 14 augusti 2017

Inspirationstävling

Nu är det dags för lite inspiration inför hösten och vi tar hjälp av Smakbox.
Denna fullproppade box som aldrig har gjort mig besviken. På Instagram tävlar jag ut en smakbox med tema inspiration som skickas i slutet av augusti. 


Sök upp smakbox-bilden och tävlingen på Instagram där jag heter Matro_Sara
och ta chansen att vinna en smakbox full med överraskningar.

Tävlingen är enkel så missa inte detta tillfälle!


Det är alltid lika spännande att öppna smakboxen och se alla produkter.
Hela familjen är lika ivriga.

Om du vill vara säker på att få nästa Smakbox kan du istället för att försöka vinna en
börja en prenumeration utan köpkrav.
Jag har en rabattkod som ger dig 15% på din första box,
om du anger MATRO vid din prenumerations-beställning så aktiveras rabattkoden på en gång.
Och som jag skrev så är det inget ytterligare köpkrav efter din första box.
Fast risken är stor att du blir så nöjd så att du inte vill sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar