måndag 28 november 2016

Måndagsmys

Lite kvällsmys med tända ljus, paprika, pepparkakor och ädelost förvandlar en vab-måndag till en mys-måndag. Jag har varit så sugen på ädelost och pepparkakor ett bra tag och nu äntligen fick jag njuta av denna goda jul-kombo. Egentligen var det ädelost som jag var riktigt sugen på så för att göra det lite mer lchf-vänligt serverade jag även paprika till ädelosten. Även det är en perfekt kombination, den lite starka, salta ädelosten och den fräscha, friska paprikan.


Nu ska jag stänga ner datorn och gå ner o lägga mig och hoppas att jag får sova en hel natt. I natt vaknade jag mitt i natten och låg vaken i nån timme. Inte roligt! Det är rätt ovanligt att jag är vaken på nätterna, tack o lov, för det är inte kul att ligga vaken och tänka "jag måste sova, jag måste sova". Se'n när man väl somnar då ringer väckarklockan och det är dags att stiga upp, hur trött man än är.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar