torsdag 29 augusti 2013

En bättre dag

Först har jag ett dystert inlägg om "Dagen jag helst vill glömma" och sen är jag tyst i nästan två dygn. Funderar ni vad som har hänt? Inget har hänt! Igår var jag pigg och glad igen men jag har inte hunnit sitta vid datorn förrän nu för det har, som vanligt, varit fullt upp. Igår åt jag god restaurangmat då vi firade av en arbetskompis som nu har gått i pension efter nästan 50 års arbetsliv. Undra hur det känns.

6 propoints blev det till dagens middag

Idag har Idas dans börjat igen, det var en glad tjej som äntligen fick dansa. Som hon har längtat! Efter dansen var det raka spåret till Isaks fotbollsmatch, som vi såg tillsammans med en miljon knott och andra små blodsugare.

Men innan alla aktiviteter hann vi slänga i oss färdiggrillad kyckling och sallad. Snabbfixat, nyttigt och gott. Barnen tjatade om hamburgare och pizza när de hörde att vi hade ont om tid, men de blev hyfsat nöjda trots allt.

Och ni har väl inte missat att det är fredag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar