måndag 15 april 2013

Tråkmiddag

Oj vad vi stressar mellan jobb, förskola och simskola nu för tiden. Det blir tråkiga middagar men vad duktig Ida blir på att simma. Det är verkligen kanon med intensivsimskola, att få nöta simning varje dag i två veckor gör underverk. I dag hann vi få i oss lite mat innan simskolan och därför hade vi inte lika bråttom hem så Ida fick stanna och leka en halvtimme extra. Gissa om jag hade en nöjd dotter.
b2ap3_thumbnail_Trkmiddag.jpgRoligare matbilder har jag haft :)
Ida och Olivia tog varsin Billys panpizza medan jag tog en avokadomacka och te. Det blir nog inte mycket roligare imorgon eftersom jag har köpt hem blodpudding. Nu längtar jag efter att laga nå riktigt smarrigt och gott eller kanske baka en ny rolig kaka. Eller en hockeytårta kanske, hmmm det skulle vara roligt, måste bara klura lite hur den ska se ut och smaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar