lördag 6 april 2013

Tacopaj och Facebook

Visst vet ni att ni att Få lite matro även finns på Facebook? Klicka här så kommer du direkt till min facebook-sida som du kan gilla och då missar du inget. Om det nån gång är problem att skriva inlägg då kan jag meddela det på facebook. Så smidigt!


Ni som redan följer mig på Facebook vet att jag gjorde en jättegod lchf-tacopaj till middag igår. Jag hade tänkt ge er receptet men nu skiner solen och jag är på väg ut på en långpromenad. Men titta in lite senare så ska ni få ett smarrigt recept till er nästa tacofredag.


Har ni också en solig lördag? Jag hoppas att vår lördag är lika bra efter dagens hockeymatch då Luleå kan bli klar för final men då måste de först borta-slå Färjestad...och det är ju inte det enklaste. Men ett bra lag kan klara av det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar