lördag 23 oktober 2010

Fredagsmys med ost och kex

Igår kväll var Olivia på Junior Pop Star och Ida somnade tidigt med feber. Isak hade hockeyträning vid middagstid så vi tog fredagsmiddagsmys vid tv:n bara vi tre som var hemma och vakna. Isaks favorit är taco-chips och salsa så det fanns förstås med. Dessutom hade vi ost, kex, oliver, vindruvor, gurka och päron.
Än så länge har Ida varit feberfri i dag, jag hoppas det håller i sig hela kvällen och natten så att hon är helt frisk imorgon.

Har ni börjat längta till jul? Jag köpte julmust, pepparkakor och ädelost idag för jag blev så otroligt sugen på det. Jultokig som jag är har jag självklart börjat nedräkningen till jul. Jag älskar det mest med julen - maten, godiset, fikabrödet, ljusen, pyntet, stämningen. Ja, det är nog bara julstressen jag inte tycker om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar