fredag 15 september 2017

Jag klarade det

Det har verkligen varit en fullproppad vecka med mycket att göra både på jobbet och på kvällstid.
Men jag klarade det! 
Nu är det fredag och helgen väntar om några timmar.

Jag vill inte ha många såna här veckor, det klarar inte mitt humör 😀 
Det viktigaste för mig är att få äta ordentlig middag och sen ta en kopp te i lugn o ro. OM jag väl hinner med det då får jag energi och blir effektiv och kan göra en massa saker på kvällstid. Men den här veckan har det blivit lite si o så med middagarna och något te i lugn o ro har det inte varit tal om. Det har snarare varit en (lchf)macka i farten tillsammans med en termosmugg te.


Jag har inga stora planer för helgen utan ska bara försöka vara hemma så mycket som möjligt. Sova och äta ikapp det jag har missat under veckan 😀 Det verkar som att det mest blir jag och Ida som är hemma i helgen, så i morgon ska en kompis till Ida sova över och då har jag planerat en taco-kväll. Går alltid hem hos alla!

Nu ska jag åka till jobbet och "göra bort" den här arbetsdagen så att helgen kan starta!

Happy Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar