fredag 18 mars 2011

OLW nyheter och mysmatch

Igår fick jag ett paket som barnen mer än gärna hjälpte mig att öppna. Olivia var på väg till dansen, Isak till hockeyträningen och Ida skulle följa med Isak därav de ovanliga kläderna inomhus.
Vad kan det vara i paketet? Spänningen är olidlig.
Alla tre hjälpte till att öppna och till slut såg de innehållet - chips. Det var två nyheter från OLW som vi ska testa till fredagsmyset. Det var en påse med Ugnsbakat och en påse med Superchips med smak av dill och gräslök, som turligt nog är min favoritsmak på chips:)
Chips! Fredagsmyset är räddat.
Isak ser lite sur ut på bilden med chipsen men det är för att han trodde att han inte tålde dem. Han brukar inte kunna äta dill- och gräslökschips. Men dessa Superchips innehåller inte mjölk. Bra OLW! När jag berättade det för Isak blev han glad igen och tyckte att det skulle bli kul att få prova en ny smak. Mjölkallergiker har inte så många smaker att välja på, men nu har det alltså utökats med en smak.

OLW har just nu en tävling där du har möjligheten att smaksätta ett eget chips. Det vinnande chipset i Mysmatchen belönas med 100 000 kr och blir en del i OLW:s ordinarie sortiment. Du skapar ditt bidrag och tävlar på www.olw.se/mysmatchen Finalsmakerna kommer säljas i butik som ”limited edition” och det chips som säljer bäst och får flest röster vinner.

Vill du inte smaksätta ditt egna chips kan du gå in och rösta på mitt bidrag med smak av balsamvinäger och soltorkade tomater. Här kan du Rösta på mitt bidrag Italienska chips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar