tisdag 26 april 2016

Salt o Peppar

Måste visa er mina nya salt- och pepparkvarnar!

Så snygga och stilrena och de passar perfekt i vårt kök. Jag älskar köksprylar och har alldeles för mycket av det mesta, men det finns inget roligare att köpa och få. Men nu börjar det nog bli dags att göra sig av med lite också, alla lådor och skåp är överfulla och det är svårt att hålla ordning.


Till och med lådan som kvarnarna låg i var fin, en perfekt presentkartong till någon kökstokig :)


Det blev en lång arbetsdag i dag, direkt från jobbet gick jag till Astma- och Allergiföreningens kansli där det var dags för arbetskväll. Vi hade en lång to-do-lista såsom ansökningar, rapporteringar och planering av nya aktiviteter. Tyvärr kom vi igång sent med vårt arbete och värdefull tid gick till spillo så vi hann alldeles för lite och jag kom hem alldeles för sent. Jag ligger inte på plus hos barnvakterna (Olivia och Isak) :)

Nu är det dags för sängen för att vara pigg och effektiv i morgon också då det är en ny to-do-lista som ska betas av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar