lördag 12 mars 2016

Snackskväll

I kväll är det dags för Melodifestival-finalen! Är ni laddade?


Bubblor på kylning och snacks i skålar, eller hur laddar ni? Vi har laddat skålarna med Estrellas nyheter. Min favorit är potatishjärtan med grill- och vitlöksmak. Goda, men framför allt så himla fina. Vem vill inte bjuda på ett hjärta!?

Sourcream & Onion har länge varit en favoritsmak för många, nu har den kommit i ett nytt utförande. Istället för räfflade är det släta chips. Vad vill ni ha - släta, finräfflade eller grovräfflade chips?

Efter gårdagens soliga härliga dag hade jag förväntat mig lika fint väder i dag, så jag blev en aning förvånad när jag vaknar upp till en dimmig gråmulen dag. Men har jag tur så hinner det ändras på några timmar för jag hade ju planerat en grill-lunch ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar