tisdag 8 mars 2016

Guldläge med seo

Jag fick en sån fin present för någon dag sedan. En bok med spännande innehåll!

Nej det var ingen deckare utan en bok om sökmotoroptimering. Hur får jag fler att hitta till min blogg? Förutom att ni mina kära läsare kan tipsa andra om min blogg (Visst gör ni det?) så finns det några saker jag själv kan göra för att få en större blogg.


Jag är jätteglad och stolt över de tusentals läsare som redan hittar till min blogg varje vecka men "mycket vill ha mer". Så självklart vill jag att fler hittar hit och inspireras. Jag lägger ju faktiskt ner en hel del tid på bloggen och belöningen är många läsare och helst många läsare som kommenterar, mejlar och ger mig (positiv) feed-back på mina tips, recept och inlägg.

Tusen tack pineberry.com för intressant läsning och alla tips.
Jag är lite nördig, men jag tycker faktiskt att sånt här är jätteintressant och roligt att läsa om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar