fredag 11 mars 2016

Premiär

I kväll var det säsongspremiär både för grillat till middag och Let's Dance på tv!


Årets första grillmiddag har avnjutits, den lär följas av många fler. För nya läsare kan jag berätta att på sommaren grillar vi nästan varje dag. Framför allt de dagar min man bestämmer middag.

I dag blev det en klassisk grillmiddag utan nymodigheter - egenmarinerad fläskfilé, ugnsrostade rotsaker och chili-bea. Så himla gott!


Efter vår sena middag bänkade vi oss framför tv:n för att se premiären av årets Let's Dance. Många roliga personligheter i år så jag tror det kan bli en bra säsong. Har ni fått nån favorit än?

Alltså jag blir lika fascinerad varje fredag över hur trött man kan vara. Klockan har bara precis passerat 22 men det känns som klockan är en bra bit över midnatt. På veckorna när man ska upp tidigt dagen efter kommer jag sällan i säng till 22, men på fredagar är den en mindre kamp att hålla sig vaken så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar