onsdag 16 mars 2016

Smakbox

I går fick jag hem en spännande låda från Smakbox full med mat-nyheter. Jag älskar att få paket och innehåller paketen så här mycket roligt då är det ännu bättre. Ibland kan jag vara lite feg och dålig på att köpa och prova nya saker därför är det så himla bra när man får det hemskickat till sig. När jag väl har sakerna hemma då testar jag.

"Mamma skynda dig jag orkar inte hålla nå längre"

Det finns många olika "hemliga lådor" man kan prenumerera på inom olika områden, smink är kanske den mest kända. Nu har ni chansen, liksom jag, att ungefär varannan månad få hemlevererat en Smakbox full med matrelaterade saker.

Så här säger Smakboxs grundare: "Vi gillar produkter som har noggrant utvalda ingredienser, smaker som överraskar, ekologiska och lokala alternativ och starka nyheter från stora varumärken. Vissa kan du äta direkt, som en fin mörk choklad eller en dryck med ny smak. Andra ingår i din matlagning eller bakning, som en spännande krydda, pasta eller en ny mjölsort. Du får även med några smakrika recept som inspiration."

"Öppna och överraskas!" Det är precis det som är så roligt :)

Att prenumerera kostar 189 kr per box (inkl frakt) men värdet på varorna uppgår till 350-450 kr. Lovely! Nu kan jag dessutom i samarbete med smakbox erbjuda er 15% rabatt på er första smakbox om ni uppger rabattkoden MATRO. Klicka här för att komma till Smakbox.se.

Om du är snabb att starta din prenumeration så får du den här första smakboxen som första leverans, annars får du vänta till början på juni då det är dags för nästa smakbox-leverans.

Detta fanns i den första Smakboxen.

1 kommentar:

  1. Så mycket ekologiskt. Perfekt! Jag har beställt, nu väntar jag med att får prova en massa nyheter.

    SvaraRadera