fredag 24 maj 2013

Min extradag

Oj, vad tiden går fort. Jag hade så många planer för i dag nu när jag fick en extra dag ledig eftersom förskolan är stängd. Men jag har inte hunnit med en bråkdel av det. Morgonen började med en brödleverans och fortsatte med ett läkarbesök innan jag handlade lite mat och sen for till mamma o pappa för en god kycklinglunch på deras soliga altan med utsikt över vattnet.

Härliga sommarbilder tagna i fjol vid mina föräldrar

Allt jobb den här veckan med sena kvällar och tidiga morgnar tog ut sin rätt så när vi kom hem la jag mig på soffan och slumrade några minuter. Så skönt att ta sig tid till det någon gång då o då. Och i dag var det nog nödvändigt för i kväll ska jag på festligheter med jobbet och man vill ju inte somna vid middagsbordet. Nu ska vi ta en cykeltur in till stan för jag har lovat Isak o Ida att vi ska försöka få plats på någon uteservering för en eftermiddagsfika. Jag och Olivia fikade och åt en massa tillsammans i Stockholm så nu är det de dags för de andra två att få fika på stan med mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar