onsdag 19 juni 2013

Köksmatta på plats

Midsommarhelgen närmar sig. Är ni många som går på semester nu? Jag har ju redan haft en vecka ledigt så jag jobbar ett tag till, imorgon är det heldag på jobbet dessutom.

Vårt fina köksgolv

När vi var i Turkiet var en mattläggare och jobbade i vårt hus så när vi kom hem hade vi ett grått och fint linoleumgolv i köket. Jag är så nöjd, det blev bättre än förväntat. Nu ska väggar och tak spacklas och målas innan köksskåpen ska på plats. Tror ni jag längtar?!

Väggar redo att spacklas och målas

Jag har fått en beställning på centergrottor till nästa vecka så jag var tvungen att provbaka dem igår. De blev inte så vackra, men otroligt goda.


Nu kallar tvättstugan, när jag har gjort ett pass där ska jag lägga mig i soffan och läsa. I Turkiet läste jag nästan hela tiden, 3 böcker hann jag med, men här hemma är det så svårt att få till nån tid till det. Men i dag ska jag lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar