onsdag 3 juli 2013

Härlig sovmorgon

God morgon på er, här är vi nyss uppstigna. Härliga sommar. Jag älskar sovmorgon och sen få ta det lugnt ytterligare nån timme. Bland det värsta jag vet är att ha saker inbokat före lunch på lediga dagar. Olivia och Isak var riktiga morgonbarn (med betoning på var) och man blev glad när man fick sova till sju, Ida däremot har alltid kunnat sova på morgonen. Fast då är hon lite svårare att få i säng i vettig tid.

Bild lånad från internet

Efter flera dagar hemma med att städa och baka tror jag att jag ska ta en sväng på stan idag. Jag är en riktig hemmagris och älskar att vara hemma, men ibland kan man få för mycket av det goda.

När jag har fixat med korten ska ni få recept på riktigt goda chokladmuffins som jag bakade igår. De var riktigt saftiga med en annorlunda twist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar