söndag 14 juli 2013

Myshemmakväll

God söndagmorgon på er! Har ni vaknat pigga och utvilade? Det har jag! Med tanke på att Luleå hamnfestival håller på så är det nog många Lulebor som inte vaknade lika pigga som jag.

Vi hade en lugn och skön hemmakväll igår efter flera kvällar (och dagar) på språng. Det känns som det var evigheter sen jag var hemma.


Vi dukade upp lite lördagsmysgodis framför tv:n. Kvällens goda bestod av chokladbollar, bilar och vindruvor.


I dag ska vi på kalas till barnens kusin Sanna men innan dess ska jag hinna med att planera lite av veckans middagar och handla. Dessutom har jag ytterligare ett kalas som närmar sig med stormsteg som jag måste planera. I går började jag leta inspiration till en jordgubbstårta och jag tror jag kom på hur jag vill ha den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar