torsdag 25 juli 2013

Pågen-tävling

Nej nu kör vi en tävling för att försöka få igång er. Det verkar som många av er har annat för er än att titta på bloggar, laga mat och kommentera här inne. Det är väldigt tyst.

Mitt favorit köpes-bröd just nu är Fina från Pågen. De är såå goda att rosta, perfekta helt enkelt. Har ni provat?

Pågen Gifflar sponsrar Rix-fm-festivalen som åker runt i Sverige just nu och var i Luleå för 2 veckor sedan med en massa bra artister. Brukar ni köpa gifflar? För mig är det sommarfika och nu finns de ju i en massa olika smaker. Jag tycker om storleken på gifflarna, det mesta i fikaväg har en tendens att bli större och större (amerikansisering). Därför är det så skönt att gifflarna fortfarande behåller sin lite mindre storlek. När det är dags för fika vill jag gärna ha små bitar och inga stora cupcakes och liknande (en chans att ta flera bitar :) )


**** TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD ****

Nu till tävlingen som jag har i samarbete med Pågen 
där tre stycken har chans att vinna produktcheckar från just Pågen. 

För att vara med och tävla vill jag veta 
När tycker du att Pågen gifflar passar bäst? 

Passa även på att gilla Få lite matro på Facebook för större vinstchans.

Tävlingen pågår till 31 juli kl. 23.59 så skynda att svara på frågan nu innan augusti är här.

**** TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD ****

12 kommentarer:

  1. Tävlingsbidrag:
    Pågen gifflar passar allra bäst när man tar en rast på cykelturen. Tag även med en kanna kaffe och stanna vid en mysig strand.
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Pågen Gifflar passar bäst på en båttur.
    Självklart gillar jag redan Matro på Facebook.

    /Sassa

    SvaraRadera
  3. Pågen gifflar är bäst till te eller saft och i goda vänners lag, helst ljumna. (gillar redan matro och dina bloggar)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker gifflar är godast när man har en dag på stranden. Perfekt att ha med sig gifflar som lite fika.
    Gillar redan Mat-ro på fb

    /Sofia Berg

    SvaraRadera
  5. Helena i Uppsala
    I svampskogen! Just nu längtar jag efter regn för det är ju så torrt. Svampen behöver några dagar på sig och sedan är det dags att fylla korgen!
    Kollar här 1 augusti om jag varit lyckosam.

    SvaraRadera
  6. Pågens gifflar passar bäst med ett glas mjölk när alla har gått och sova och det är lugn och ro i huset!

    SvaraRadera
  7. Men hallå där, oavsett tillfälle, oavsett
    plats, så passar Pågens gifflar alltid bäst...
    Är inte så där överdrivet förtjust i kaffebröd
    men gifflarna är undantaget, riktigt, riktigt goda!
    Gillar sen länge på fb (Marie L-m)
    Ha det så fint/ Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Pågen gifflar passar bäst på sommaren med ett glas saft.
    /Cissi

    SvaraRadera
  9. Självklart är det med en kopp te.

    SvaraRadera
  10. En ljummen sommarmorgon i hammocken, en kopp kaffe, ett par gifflar (eller fler)då njuter jag av livet :)
    Med vänlig hälsning Titti
    Gillar på FB såklart: https://www.facebook.com/titti.englund

    SvaraRadera
  11. I tv-soffan!
    /Carina

    SvaraRadera
  12. Gifflar smakar alltid bäst,
    till vardag såväl som fest!

    Nanna
    Gillar på FB
    nannaeATlive.se

    SvaraRadera