lördag 24 november 2012

Lördagsmys

Efter att ha städat förråd i flera timmar följde jag Ida på kalas hos dagiskompisen Emma. Jag var så less allt städande så jag stannade kvar och surrade med andra mammor och drack glögg. Så skönt med lite avkoppling o bara sjunka ner i en soffa.


När kalaset var slut gick vi hem och såg hockey. Killarna såg den på plats medan vi tjejer såg den på tv. Vilken match det blev! Luleå utklassade Brynäs med 8-1 så det var två glada killar som kom hem till midda'n. Isak blev, om möjligt, ännu gladare när han såg att det serverades tacos till middag. De som inte ville äta tacos kunde äta chilikycklingpaj med lchf-pajskal istället. I morgon har Isak match så vi får hoppas det går lika bra för dem som för a-laget. Heja, heja!


Receptet på pajen kommer i morgon för nu ska jag skynda mig till tv-soffan och Så mycket bättre. Lördagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar