måndag 19 november 2012

Matsedel v.47 nov 2012

Då var första dagen på arbetsveckan avklarad och sen brukar det bara rassla till och det är helg igen. Jag kom inte i säng så tidigt som jag hade hoppats i går men det gjorde att jag hann med allt jag hade tänkt istället, sova får jag göra nån annan natt. Olivia, tonåringen som knappt sover på nätterna nå mer, har däremot sovit många timmar i natt, fler än 5-åringen Ida. Eftermidda'n har känts ovanligt lång och det beror nog på att jag hade glömt att ta med mig frukt som jag alltid brukar äta vid tre-tiden.

På hockeyn i lördags delade de ut snygga tröjor...eller 
klänning som det blev på Ida när hon skulle "mannekänga"

Den här veckan har inte Isak, för ovanlighetens skull, någon träning redan klockan fyra. Skönt att slippa den stressen men vi har ändå en hel del inplanerat vid middagstid, på torsdag t.ex. ska jag ju på Pralinpysselkvällen och göra goda allergivänliga praliner.

Matsedel v.47 nov 2012
Må: Korv
Ti: Hemmagjord pizza
On: Köttgryta
To: Pytt i panna
Fr: Lövbiff i ostsås
Lö: Italienskt köttfärsfyllt bjudbröd (tredje gången gillt)
Sö: Lax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar