lördag 17 november 2012

Popcorn-frukost

God morgon underbara lördag! Ida kom och väckte mig klockan åtta, skönt med sovmorgon efter gårdagens trevliga AW.  Det är bara jag och Ida som är hemma och vakna, Leif åkte i väg tidigt för att hjälpa en kompis medan Olivia och Isak fortfarande sover.


Frukosten är precis bortdukad och Ida åt en annorlunda frukost i dag då hon hittade popcorn-påsen från hennes fredagsmys igår. Så hon åt oboy, macka...och popcorn till frukost. Det var visst väldigt gott att doppa popcorn i oboy.


På dagens agenda står bl.a. att baka lite, att städa mycket och att skriva några viktiga dokument som jag har skjutit upp alldeles för länge (som städningen). Men allt det hinner jag senare i dag för nu ska jag sätta mig i soffan med Ida och se Karlsson på taket. Det är bäst att vi sätter oss under en filt och myser till det ordentligt för det är fortfarande lite småkallt i huset pga dörr/fönster-bytet.

Vad har ni för planer i dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar