lördag 17 november 2012

Hitta julmaten

I samarbete med Arla anordnar jag en tävling där det gäller att hitta julmaten som har gömt sig på olika bloggar. 51 olika julmatsbilder (med tillhörande nummer och text) är gömda runt om i bloggvärlden, för att vara med och tävla måste du hitta minst 30 st. Tävlingen pågår till 14 december. Läs mer om tävlingen och tävlingsvillkoren här.


Förstapriset är ett finfint paket som jag gärna skulle vilja ha innehållande köksvåg, skålar, Gerbera-form och tårtfat. Wow, säger jag om den vinsten.


Undrar ni var jag har gömt min julmat?! Sök runt här på bloggen så hittar ni den nog, som en bonus kanske ni hittar något bra recept. Om ni inte hittar bilden får ni titta in här om några dagar då jag ger den första ledtråden på mitt gömställe.

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar