fredag 20 mars 2015

Gilla olika

#rockasockorna
Ni har väl inte missat att man ska bära olika sockar i dag för att uppmärksamma alla som är annorlunda? Så härligt att läsa om den 10-åriga tjejen som har startat detta för att visa att man inte behöver vara som alla andra. Vi gillar olika! Underbart, är det enda jag behöver säga.


På dagens kalas var det några duktiga som verkligen hade hängt på trenden och körde med olika strumpor. Så kul att se vilken genomslagskraft detta fina budskap har fått.

I morgon kommer fler bilder från kalaset, men då blir det mat- och dryckes-bilder på mousserande vin, soppor med tillbehör och pannacotta. Om en halvtimme är det dags för veckans bästa stund - Jag får gå och lägga mig och har en hel helg framför mig med två mornar utan väckarklocka. Den känslan jag har när jag kryper ner i sängen på fredagkväll är underbar...ledig, sova, lugn, inga måsten, inga tider, ta dagen som den kommer. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar