lördag 7 mars 2015

De är hemma!

Ja, nu har jag äntligen fått hem min familj!

Och eftersom vi har gått miste om en massa härliga långa helgfrukostar så dukade jag upp ett fikabord likt ett frukostbord när de kom hem i eftermiddags. Isak älskar tacochips och salsa så självklart fanns det  också med på bordet tillsammans med mackor, pålägg, te, Proviva, frukt och grönsaker.


På jobbet har en efter en insjuknat och jag börjar nu också känna mig hängig - jag fryser, halsen värker och ibland spränger det till i ena örat. Med tanke på hur mycket jag har jobbat den senaste tiden och hur lite tid jag har haft till sömn och återhämtning så skulle det inte vara konstigt om kroppen sa ifrån. Men jag har stora planer för i morgon - Jag ska vila och ta det lugnt hemma i mina älskade pyjamasbyxor. Jag hoppas det räcker för att vara frisk på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar