tisdag 17 mars 2015

Slut

Oj, vilken dag. Jag började med vab åt en astmasjuk Ida, eller rättare sagt var det vobb (vab + jobb). Vid lunch skjutsade jag henne dock till mormor o morfar medan jag själv åkte till jobbet och kom hem för ca en timme sedan. Halv nio kom jag hem! Usch inte kul att jobba så mycket och hinna så lite på hemmaplan med familjen.

Jag tror att nån lånade min kamera i morse när vi var hemma. Eller vad tror ni?

Medan jag var hemma på förmiddan hann jag fixa i ordning en pasta- och tacogratäng till övriga familjen som de bara behövde ställa in i ugnen när de kom hem. Alltså det är ju så himla smidigt med gratänger som man kan förbereda. Måste bli bättre på att komma på bra och goda gratänger som jag kan fixa i ordning kvällen före.


Nu är det i alla fall sängen som gäller för att orka upp till en ny arbetsdag i morgon. Vilken tur att vi har Olivia, nu när både jag o Leif har fullt upp på jobbet. Ida ska till skolan imorgon men tack vare Olivia behöver hon inte ha en lång dag, utan får gå hem direkt efter skolan och behöver inte vara på fritids.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar