söndag 8 september 2019

Uppmuntran

När dottern behöver muntras upp åker mamman på affären tidigt på morgonen 💕

Ida har haft så ont i hälen i det gipsade benet hela helgen (i fredagkväll var jag nära att åka till akuten för koll) så i morse när hon vaknade tidigt pga värken tyckte jag att hon behövde muntras upp med lite go'frukost. Så då åkte jag i väg till affären och köpte nybakade baguetter och god juice.

Inte likt mig att ta mig ut så tidigt, jag brukar ju sitta vid frukostbordet till lunch ungefär 😀 Men vad gör man inte för sina barn.....


Vi har tillbringat större delen av dagen i soffan så att Ida kan ha benet i högläge. Vi tänkte kolla om värken lindras om hon inte sitter i rullstolen så mycket som hon gör under skoldagar. So far so good, men det är på kvällen det brukar vara som värst och det är ju några timmar kvar. Håll tummarna att hon slipper ha så ont i kväll 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar