måndag 23 september 2019

Drömmar

Måndag är ingen favoritdag framför allt inte de gånger då helgen har gått för fort och som nu då jag har varit småkrasslig och inte orkat göra allt jag velat. Har varken hunnit med nytta eller nöje i den utsträckning som jag velat.

Men lika jobbig och seg som måndagen är lika fort och enkelt går resten av veckan så snart är det helg igen och då räknar jag med att jag får vara frisk dessutom 💖


Det bästa med måndagar är att vi har sovmorgon. Så underbart att börja veckan i ett lugnt tempo och slippa morgonstressen och sura miner. I dag skiner även solen och det ser helt underbart ut ute, men det är riktigt kallt och is på bilrutorna. Så nu är det bara att klä på sig och gå ut o skrapa bilen så den är redo när vi ska i väg till jobb o skola.

Gör det bästa av dagen!


P.S För er som blev besvikna att inlägget inte innehöll ett recept på möra drömmar så kan ni kika här istället. För där hittar ni mitt kanonrecept på drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar