torsdag 26 september 2019

To do

Vilken seg vecka det här har varit!
Trodde ju i måndags att det som vanligt bara skulle säga swish och sen var det helg igen. Men så fort gick det inte. Måste bero på att jag inte varit helt frisk, fick inte den välbehövliga helgvilan och har sen kört på som vanligt i veckan trots att jag nog skulle försökt vila mer.

Men nu är helgen nära! Och på min att-göra-lista står en massa roliga saker. Först o främst ska jag vila och se'n ska jag även äta och dricka gott, som oftast på helgerna. Det lär även bli lite städning både inne o ute, men bara rolig plocka-lite-och-få-ordning-städning. Blev inte riktigt klar med alla krukor förra helgen eftersom det blommade så fint fortfarande i några.


Idas basketlag har matcher på lördag och hon var lite sugen att åka o titta trots att hon inte kan spela. Nu var det väldigt tidiga matcher och jag tror att vi prioriterar sovmorgon, men den sista kanske vi orkar oss upp till.

Time to go - Ha en bra torsdag!
Imorgon är det Fredag 🙌💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar