tisdag 17 november 2015

Var snäll

Har ni sett Bris och Nobes snygga samarbete? Jag tycker dessa flaskor är så snygga med så fina budskap. Ett perfekt samarbete då Aloe Vera-drycker är så populära hos barn och ungdomar.

Var snäll - Dröm stort - Tro på dig själv


Mina barn älskar Aloe vera-drycker, NOBE aloe vera är en svensk dryck som innehåller 50% aloe vera och finns i åtta olika smaker. Samtliga är utan konserveringsmedel och innehåller endast naturliga färger och smaker. Läs mer på www.nobealoevera.se

BRIS, Barnens rätt i samhället, är en ideell, partipolitiskt och religiöst obunden svensk organisation som erbjuder stöd och hjälp till utsatta barn och unga. Läs mer på www.bris.se


Nu blir det jobb några timmar och sen ikväll ska jag på roligheter igen. I kväll är det dags att laga mat med Scandics kökschef, älskar såna event. Ni kommer väl ihåg när jag var i Brändön med jobbet, jag blir fortfarande lycklig när jag tänker på den kvällen. Här kan ni läsa mer om det matlagningseventet.

Självklart hänger kameran med ikväll så ni kommer också få ta del av lite matlagning. Hinner jag så blir det lite Instagram-bilder under kvällen också. Ni kommer väl ihåg att jag heter @matro_sara på Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar