söndag 4 februari 2018

Kan bara bli bättre...

Vilken skitdag det har varit!
Jag har varit sur och deppig hela da'n och inte orkat ta tag i nånting. Nu längtar jag bara till det blir kväll så att jag kan gå och sova och se'n vakna upp till en ny och bättre dag.

Våra första middagsplaner var att gå ut o äta på restaurang men vi ändrade oss och istället köpte vi hem baguetter, en massa olika röror, grönsaker, rostbiff, köttbullar och pepparsalami. Se'n fick alla göra sin egen fyllda baguette (förutom jag som åt stekt ägg istället för baguette).


För att minimera disken nu när vi är utan vatten blir det inga fina uppläggningsfat, tallrikar eller bestick. Vår vardag just nu!

Det har faktiskt hänt en rolig sak i dag och det är att jag äntligen har unnat mig en ny Mac. Min gamla var så seg så allt tog sån tid och framför allt var det inte speciellt roligt att blogga då det tog tid både att gå igenom o redigera korten och se'n att skriva inläggen. Den tiden har jag inte. Men nu, nu ska det bloggas. Så härligt med en nytändning.

Min nya arbetskompis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar