söndag 25 februari 2018

Matsedel v.9 feb/mars 2018

Vi har vaknat till ännu en solig men kall dag! Det är så otroligt vackert ute så jag måste försöka ta mig ut en sväng i dag innan jag ska i väg på ett möte. Men nu ska jag först ge er en veckomatsedel för inspiration inför kommande vecka. Hoppas ni hittar nå ni vill prova!


Matsedel v.9 feb/mars 2018

Köttfri måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Mysfredag

Veckans godsak


************************

Förmodar att några av er har sportlov till veckan. Vi får vänta ytterligare en vecka innan det är dags för vårt sportlov. Fast det blir inte mycket till sportlov för oss, Ida ska vara på fritids och jag o Leif kommer jobba hela veckan. På påsklovet däremot åker vi till Åre för lite slalom, ledighet och mys.

Njut söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar