söndag 18 februari 2018

Matsedel v.8 februari 2018

God morgon!

Här steg jag upp tidigt för att se herr-stafetten i OS men det hade jag ju kunnat strunta i för det var ju ingen munter historia. Tur i alla fall att jag vaknade av mig själv och inte att jag hade ställt klockan. Men eftersom skidorna inte var mycket att se så hann jag skriva ihop en veckomatsedel till er.


Matsedel v.8 februari 2018

Köttfri måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Mysfredag

Veckans godsak


*****************

Snart dags för frukost - mysigaste stunden på lediga dagar. Min frukost på arbetsdagar är en kopp te och 2 ägg till första fikat på jobbet vid halv tio. Men på lediga dagar då blir det flera koppar te och (lchf)mackor med olika sorters pålägg.

Jag funderar på om vi ska fixa en alla-hjärtans-dag-middag ikväll, den som vi inte hann med i onsdags men i dag till middag tror jag att vi har mer tid och att vi alla är hemma. Vi får se hur mycket ork jag har efter vår härliga Stockholmsresa. Jag borde packa upp resväskorna men eftersom det är så otroligt tråkigt så är nog chansen/risken stor att jag hellre är i köket och fixar en go'middag.

Njut söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar