söndag 19 april 2020

Matsedel v.17 april 2020

Då var det redan söndag igen. Jag tyckte det var alldeles nyss jag publicerade en veckomatsedel och nu är det dags igen. Den här veckans matsedel innehåller en massa goda middagar, känns nästan som helg-hela-veckan. Jag måste sätta mig och planera vår egen matsedel också för den här veckan som passerat var en katastrof med en massa sista-minuten-lösningar. Och det tycker jag inte om!


Matsedel v.17 april 2020

Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Mysfredag

Veckans godsak


***************

Efter en veckas påsklov drar skolan igång igen men för Isak som har distansundervisning blir det ingen större skillnad. Ida däremot ska tillbaka till en skola som har blivit en massa fler elev under påsk, eftersom en skola i närheten har varit tvungen att stänga pga mögel och alla de barnen har nu flyttats till Idas skola. Det blir många barn på liten yta och jag funderar framför allt på hur de tänker lösa mat-situationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar