fredag 20 mars 2020

#support

I helgen blir jag populär hos barnen💕 
Jag tänkte stödja några av våra lokala restauranger och barnen älskar köpes-mat. Vi började redan ikväll med kinamat från restaurang Waldorf som "alltid" har funnits och jag hoppas den kommer fortsätta finnas kvar.

En glad överraskning var att de har 25% på hela Take Away-menyn. Det var nog ett lyckat drag från restaurangen för det var riktigt många som köpte hämtmat från dem ikväll, i alla fall vid 18-tiden. 

Stödjer ni lokala restauranger och butiker lite extra nu när de har det svårt? Det är så kul att se all kreativitet bland restauranger och övriga just nu. Love it! Jag älskar de som tänker nytt och snabbt ställer om till nya förutsättningar.

Bild från min Instagram, där ni hittar mig som @Matro_Sara
Följ mig gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar