måndag 30 mars 2020

Trött tröttare tröttast

Fler än jag som är sjukt trötta idag?
Vilken tid är det ok att gå och lägga sig? Jag ska i alla fall försöka vara vaken till strax efter 9, annars är jag rädd för att jag vaknar efter nån timme för att kroppen tror att jag bara har sovit lite middag. Även igår var jag så himla trött och gjorde inte mycket nytta under dagen. Så jobbigt och tråkigt med trötta och sega dagar. Två såna dagar får räcka så nu hoppas jag på mer energi imorgon.

I väntan på att jag får gå och sova tar jag en kopp ingefära-te, bloggar lite och ser "Vem bor här?". Kul att se alla olika hem, man får lite tips och inspiration. Jag har bara sett nån snutt här o där tidigare, men det är ju ett jätteroligt program så nu kommer jag nog försöka se fler avsnitt.


Nu är klockan snart 9, så nu ska jag stänga ner datorn och börja förbereda mig för att få SOVA. Så efterlängtat. Ha en bra måndagskväll - om ni orkar vara vakna längre än vad jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar