onsdag 8 januari 2020

Is o halka

Idag lär det inte bli någon tidig morgonpromenad till jobbet. Det regnar och är värsta blankisen. Borde kanske ta en skridskotur på vägarna 😂 Jag som så gärna ville promenera, nu blir det bilåkning i regnet istället. Men alltså jag måste säga det igen - Vad är det här för januariväder?

Den här bilden som jag tog för nån dag sedan och visade er igår men sa att det inte var så halkigt. NU är det halkigare, värsta blankisen med ett lager vatten på. Jag vill ha snö ❄️


Ha en bra tisdag höll jag på att säga, men det är ju redan onsdag 🙌 Så då får jag önska er en bra onsdag istället tills vi hörs igen. Ikväll tänkte jag ge er ett recept på nå smarrigt 💖 Vill ni ha recept på kakor eller mat?

1 kommentar:

  1. Jag vill ha recept på nån god kaka till helgen!

    SvaraRadera