torsdag 16 januari 2020

Hemmakväll

Äntligen en hemmakväll i soffan 💖

Trots att jag har gjort roliga saker tidigare i veckan på kvällarna så är det ändå hemma jag trivs allra bäst. Efter jobbet och under Idas träning åkte vi till Kvantum för lite helghandling och passade då på att köpa en god snabb-middag för vi hade varken lust eller tid att laga mat.

Grillad kyckling, tapas-tallrikar med god ost och chark, stark salami, tomater, morötter, sallad, dallassallad, mangoraja och baguetter dukade vi upp på bordet och mumsade i oss och hade värsta fredagskänslan. Ibland är det så himla skönt (och gott) med färdigmat då man inte behöver göra nånting förutom att ställa fram allt på bordet.


Vi hann precis äta klart för att landa i soffan o se Luleå möta Rögle. Känns som det har gått några matcher då man blivit av med poäng, så nu är det dags för en 3-poängare igen tycker jag. Just nu ser det bra ut för Lule leder med 2-0 efter halva första perioden. Men mycket kan hända.....

Så mycket som jag njuter av den här kvällen hur lycklig kommer jag då inte var i morgon då det är fredagkväll och jag har hela lediga helgen framför mig. Det är absolut bästa känslan 💖

Nej, nu måste jag lägga undan datorn och koncentrera mig på hockeyn.
Hoppas ni har en lika bra torsdagkväll som jag har 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar