fredag 24 januari 2020

Det bästa med helg

Äntligen fredag!

Att jag alltid längtar till fredag och helg betyder inte att jag inte tycker om mitt jobb, utan det betyder att jag älskar att vara hemma i myskläder 💃

Den här bilden som jag hittade igår när jag slösurfade var så klockren så jag var tvungen att dela med mig, för det är så jag 👇


Tidig morgon även i dag och det innebär att jag även kan gå hem tidigt och njuta av helgen extra länge. Det är så skönt när jobb-kalendern är hyfsat tom på fredagar och man kan flexa ut lite tidigare.

Vi hann/orkade inte städa igår så min plan är att ta en snabb-städning innan midda'n för att sedan kunna njuta av ett städat hem hela helgen. Eller hela helgen är väl att ta i, nån timme kanske det tar innan vi har fel saker på fel plats igen 🙈 Men ett r.e.n.t hem kan vi kanske njuta av i alla fall.

Leif håller på att lägga golvvärme och byta golv i Idas gamla rum, så vi har en massa garderober, en byrå och annat "skrot" i vardagsrummet just nu. Så det känns aldrig som vi har städat. Tror ni jag längtar tills det är klart? Har jag tur så blir det klart till veckan, eller vågar jag hoppas på redan i  helgen?🙏

Ha en underbar f.r.e.d.a.g så kanske vi hörs ikväll💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar