torsdag 23 januari 2020

Bästa medicinen

Nio timmars sömn hann jag med i natt och jag tror knappt jag vakande en endaste gång under hela natten💖 När hände det senast?! Borde kanske känna mig riktigt pigg, men nja så perfekt är det inte. Men jag känner mig frisk åtminstone, lite huvudvärk har jag kvar men feberkänslan och det halsonda är borta. Sömn ÄR bästa medicinen, som jag ofta tjatar om, men ganska ofta glömmer bort också, framför allt när jag sitter upp sent och ser nån serie eller bloggar.


Nu kör vi torsdag och börjar ladda för morgondagens fredagskänsla och en härlig helg💕 Min plan igår när jag kände mig hängig var ju att försöka sluta tidigt både torsdag o fredag och den planen tänker jag verkligen försöka hålla. Så skönt att passa på när det är lite lugnare på jobbet🙏 Annars är det risk att man blir en liten hamster som bara vill hamstra tid, men mina 30 plus-timmar på flexen ska användas. Jag har ju ett liv utanför jobbet också 😀

Jag har laddat upp för en bak-helg, men har inte riktigt bestämt vad jag ska baka. Har både några gamla och nya favoriter jag är sugen på. Det får jag fundera vidare på ikväll för nu är det dags att ge sig i väg till jobbet och ytterligare en jobbdag, en lite kortare jobbdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar