fredag 20 februari 2015

Snöras

Kommer ni ihåg när det såg ut så här (klicka för att se bilderna från förra veckan). Det har hängt så i ca en vecka, men nu har det varit plusgrader och i natt rasade det, så när vi vaknade såg det ut så här:


Jag misstänker att jag hörde smällen i sömnen för jag drömde i natt att ett våningshus jag skulle in i rasade ihop så man tog sig inte upp till andra våningen.

Dagen började med lite sovmorgon, så skönt trots att det bara handlar om lite drygt en halvtimme. Efter lite jobb och lite matshopping är den sen dags för veckans bästa timmar - fredagkväll! Det blir nog bara jag och Ida hemma för det är hockey på hemmaplan så då lär Leif och Olivia gå dit och Isak lär vara på fritidsgården som vanligt.

En lugn och skön hemmakväll i soffan låter som en perfekt plan för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar