onsdag 18 februari 2015

Dubbelarbete

Så här ser det ofta ut hemma hos oss nu för tiden!
Jag som sitter vid köksbordet med både min (blogg)dator och min jobbdator framför mig. Men här ser man att Ida nog har lånat datorn några gånger, för det är inte jag som kladdar så hemskt på skärmen. Dessutom brukar skärmarna inte vara så svarta och blåa, utan det brukar vara mer jobbrelaterade grejer på dem :)


Då var rasten slut! 
Nu ska jag byta dator och läsa lite jobb-dokument innan jag ska stupa i säng.

1 kommentar:

  1. Själv kör jag stationär och hade tidigare dubbla skärmar just för att kunna sålla i vad man gjorde för något. Skulle nog aldrig klara av att sitta med 2 olika datorer framför mig. Hade nog bara hämmat mig.
    Sen finns det ju givetvis andra skäl som gör att man måste ha olika datorer.

    Mvh

    SvaraRadera