lördag 21 februari 2015

Nystart

Det har väl inte undgått någon att jag nu jobbar alldeles för mycket och därmed jämt är trött på kvällarna. Så det var ett välkommet paket som damp ner i brevlådan förra veckan. Full med vitaminer och nystartprodukter. Känns som att de försöker säga mig något :) Tack Loppi!


Ida la direkt beslag på Kids Zoo-mulitvitamin, goda gele-nallar fulla av vitaminer som det är svårt att bara ta en av.

Själv blev jag nog gladast över Floradix Blutsaft, som jag hoppas ska göra mig piggare. Jag tror det räcker med lite extra järn för att åstadkomma det. Under alla mina graviditeter har jag druckit Blutsaft istället för att äta järntabletter, så jag vet att min kropp kan tillgodogöra sig det på ett bra sätt.


Andra spännande produkter i paketet var bl.a detta:
Castus fruktstänger utan tillsatt socker har vi inte hunnit prova men de verkar spännande. Hoppas de är lika goda som de ser ut. 
Chiafrön som är väldigt inne just nu har jag inte provat men nu får jag chansen att prova det i riskakor. Får dock se till att skynda mig innan barnen har ätit upp alla.
Friggs Sockerbalans är något för mig för det ska minska sötsuget. Ska genast prova och hoppas det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar