onsdag 26 februari 2020

Mitt nya jag

Vilken harmonisk och stressfri vecka jag har och så tänker jag fortsätta ha det💕 
Jag borde stryka och hänga upp de nya gardinerna jag har tagit fram. Jag borde tvätta kläder inför sportlovet. Jag borde börja packa. Jag borde....göra en massa annat men det struntar jag i. Det kan jag göra se'n.

Men jag har skjutsat till o från träningar, jag har lagat mat och jag har gjort lite annat också, så jag ligger inte på latsidan helt o hållet. Men det här är mitt nya harmoniska jag 💖 Vi får se hur länge jag klarar hålla det 😀

Dagens middag fick jag himla massa beröm för av barnen dessutom. Sånt uppskattas 😍
Jag fyllde en plåt med olika rotsaker och grönsaker som jag ugnsstekte och på slutet la jag på bitar av förstekt kycklinglårfilé som jag hade blandat med soja och thaichilisås. Till det serverade jag crème fraîche med thaichilisås.

Jag älskar allt-i-ett-maträtter, så himla smidigt. Kan knappt bli mer perfekt en vardagkväll innan barnen ska på träningar.


Nu ska jag ta en kopp ingefära-te och krypa upp i soffan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar