fredag 7 februari 2020

Fredag = Ätardag

God morgon, skönt att vakna upp till en ny härlig fredag med en hel helg framför oss💖
Men absolut bästa känslan är nog att lägga sig på fredagkväll och veta att man har två sovmorgnar framför sig. Även fast jag sällan sover länge så tar jag det lugnt i flera timmar på morgonen åtminstone och det älskar jag.

Jag hade planer på att ta lite sovmorgon i morse också, men det är det där med att sova på morgonen. Jag är inte speciellt bra på det, tyvärr. Fast det är inte så hemskt att vara tidigt på jobbet och sedan få gå hem tidigt. Älskar att få börja njuta av helgen lite extra tidigt✌


Känns som att det kan bli en härlig ätardag idag. Jag börjar med fredagsfika på jobbet vid halv tio. En ny underbar tradition för mig nu när jag får nya kolleger och ny arbetsplats💕 Min gamla enhet på 6 personer har precis slagits ihop med en större enhet så vi är på väg att flytta till dem och jag längtar tills vi är på plats på riktigt. Det går lite segt dock, men snart....

Eftersom det är fredag så lär det ju bli nå gott ikväll också och där emellan lär jag hinna med både lunch och lite mellanmål/fika om jag har tur. Som sagt var, det lär bli en ätardag 😀 
Vad har ni för planer idag? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar