fredag 6 januari 2012

Bakning till Isaks hockey-cup

Nu har jag pysslat färdigt med bakningen inför imorgon då vi ska ha fikaförsäljning på SSAB-cup, en hockeyturnering för 11-åringar.


Jag har bl.a. gjort choklad-cupcakes med chokladfrosting som jag sen dekorerat med hjärtan och stjärnor av sockermassa.


Det som var mest pyssligt och tidskrävande var att skriva lagnamnet på alla sockermasse-hjärtan och stjärnor. Det blev inte så jättevackert, att skriva för hand har aldrig varit min starka sida, men det viktiga var ju att visa vilket lag som är bäst.

Det blev några hjärtan och stjärnor att skriva på.
Isak spelar alltså i LHF Vit om nån skulle missa det :)

Nu är det bäst att diska undan och komma i säng för imorgon ska jag upp tidigt och göra mackor som vi också ska sälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar