lördag 12 april 2014

Tidningar och paparazzi

Min biscotti-tillverkning fortsätter med två nya smaker i dag. Men de är inte klara för avsmakning än så jag vet inte om det blev nå lyckade smakkombinationer. Vad jag däremot har provsmakat är vaniljrutorna som jag bakade i morse, en smaskig kaka full med vaniljsmak. 

Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt provat en liten bit blåbärsbiscotti men den hade inte riktigt torkat klart, så jag väntar med omdömet tills den är helt klar. Det är ingen snabb-bakad kaka det!


Jag ligger lite efter i min tidningsskörd men nu äntligen ska jag sätta mig och plöja igenom dem för att få en massa inspiration till påsk. Det måste vara ett tecken på att jag har haft för mycket att göra den sista tiden för annars brukar tidningen vara färdigläst första kvällen.

Vilken lyx! Te, kakor och tidningar - kan inte bli mycket bättre.

Olivia tog en paparazzibild på mig och la ut på Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar