onsdag 23 april 2014

Lyxlunch

Mitt i veckan och jag slår till med en lyxlunch. 

Lörjrom på rostad macka, det är gott det. Inte så dumt att det blev kvar löjrom sedan påskens festmiddagar. En kopp chai-te till det och lunchen är fulländad. Och snart är det helg igen och dags för mer godsaker. Hur ska det här sluta?!


Ni glömmer väl inte att titta om ni är en av vinnarna i min och Estrellas chipstävling. Här hittar ni vinnarna. Jag saknar några adresser för att kunna skicka chipsen så skynda er in o titta. Snart drar jag nya vinnare.

Åter till pappershögarna!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har mailat, så hoppas det kommit fram!
    Ha det så gott/ Ragna Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, ditt mejl har kommit fram. Måste bara invänta de sista adresserna innan chipsen skickas.

      Radera