torsdag 30 maj 2013

Veckan som aldrig tar slut

Det här måste vara längsta veckan någonsin, det känns som den aldrig tar slut. Redan på tisdag kändes det som fredag, då tyckte jag att jag hade hunnit med en hel veckas jobb. Långa arbetsdagar, mycket blogg-jobb och sena kvällar börjar nu att ta ut sin rätt. Jag är såå trött. Men imorgon är det äntligen fredag och då ska jag njuta för en kväll i alla fall för sen är hela helgen är inbokad. Jag ska egentligen inte klaga för mycket av det som gör mig trött och ger sena kvällar är roliga saker.


Nästa vecka är dock en kortvecka på jobbet - bara 3 dagar. De övriga två dagarna ska vi hinna med en ikeaköksresa, en examensfest, två skolavslutningar och att packa för fem personer. Sen får jag vila i en vecka! Då ska jag inte göra mycket annat än att sola, bada, äta och mysa med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar