fredag 18 januari 2013

Goood tacomiddag

Hur många har ätit taco till middag i dag? Fredag innebär tacomiddag i många barnfamiljers hem, men inte så ofta i vårt till Isaks stora besvikelse. Han tycker vi ska införa tacofredagar som "alla" andra har. Men jag tror inte det!


Men i dag blev det en tacofredag hos mina föräldrar. Isak var den första som tackade ja till den middagsinbjudan. Mamma hade gjort en jättegod tacogratäng som jag definitivt kommer göra nästa gång vi äter tacos här hemma. Den var stark och innehöll mycket gott. 


Vanliga tacos är jag såå less och försöker hitta på nya roliga saker att äta när barnen vill ha tacos. Här finns några tips vad man kan göra med tacoköttfärs.


Nu är det fredagsmys i soffan tillsammans med Gladiatorerna som gäller sen blir det sängen och God natt. I morgon måste jag upp tidigt och baka en massa kladdkakor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar