tisdag 17 december 2019

Deppigt

Nu måste jag få beklaga mig o tycka lite synd om mig själv😰 

I natt blev det inte många minuters sömn för jag blev sjuk, blää vad jag hatar att vara sjuk. Varför just nu och varför just jag? Men det kunde vara värre! Ett tag trodde jag att det var magsjuka på gång men det var det nog inte, peppar, peppar....

Jag har ont i kroppen men inte speciellt hög feber, inga förkylningssymptom och ingen matlust (inte likt mig). Jag hoppas det går över snabbt och att det bara är en liten släng av utmattning, att jag inte orkade in i mål till julledigheten.


Nu har jag äntligen fått i mig en liten kopp te, en macka och två Ipren så nu hoppas jag att värken i kroppen och huvudet ska gå över. För då blir jag nog lite gladare, just nu kan jag inte ens glädjas över att jag får ligga hemma i en julmysigt hem.

Jag hoppas jag piggnar till lite om några timmar så jag orkar ge er ett recept för jag har ju en massa recept från i lördags att blogga om. Dessutom vill jag ju jobba och fixa lite ärenden de här sista dagarna innan jul. 

Nu är det slutgnällt och jag ska gå tillbaka till sängen - för sömn är bästa medicinen ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar